Bayraklı Ramazan İftar Çadırı Noktaları 2014

Yazar bakicelik on 21 Haziran 2014 Cumartesi | 10:41

Bayraklı Belediyesi tarafından bu yıl 11 iftar kurulacak.

Adresler:
İftar çadılarınını bulunduğu adresler şöyle; 

1.Bayraklı Merkez İftar Çadırı (Sevgi Yolu Arka Sokak ) 

2.Şehit Cesur İlköğretim Okulu İftar Çadırı

3.80.Yıl Metaş İlköğretim Okulu İftar Çadırı

4.Gümüşpala Mah.(İmbat İlköğretim Okulu) İftar Çadırı 

5.Refik Şevket İnce Mah. İftar Çadırı6.Mustafa Uygur İlköğretim Okulu İftar Çadırı 

7.Ümit Boz Tesisleri 

8.Mansuroğlu Mah. İftar Çadırı

9.Attaroğlu İlköğretim Okulu İftar Çadırı 

10.Yamanlar Çadırı 

11.Nafiz Gürman Mah. Çadırı

0 yorum :

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver | İletişim
Copyright © 2013. Bayraklı'yı Tanıtma ve Tartışma Platformu - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!.. İzmir Etkinlikleri